No confío amb mi mateixa tinc l'autoestima molt baixa i tinc pensaments negatius y soc negativa i no se com cambiar la meva personalizar
Hola soc una noia de 20 anys que siempre sobrepensa molt les coses em sentó trista a vega desde tinc l'autoestima baixa i moltes vegades sentó qué soc inutil i que no avanzo. El motiu perque estic aixi es perque estic amb les prácticas del carnet de coche i el profesor de prácticas em diu que faci prácticas amb el meu pare pero noto que no avanzo perque vaig amb por necessitari saber com cambiar de personalitat i que m'ajudis a tener mes amor propi, i tener mes benestar amb mi mateixa espero que em puguis ajudar .
Laura Centellas

Hola bonica!
Doncs em sap molt greu que estiguis vivint les pràctiques de cotxe amb aquesta tensió afegida. És veritat que el carnet de conduir és un pas important i és natural sentir por al volant (conduir és quelcom nou per tu i les novetats poden posar-nos en alerta).
No has de canviar de personalitat, només faltaria!! És perfecta tal i com és! El que has de fer és conèixer-te, saber quins son els teus punts forts i entendre els teus punts més dèbils.
Agafa aire, respira fons i tanca el ulls: Què necessitaries per sentir-te més segura al volant?
- Estar en un lloc més tranquil?
- Que el professor de pràctiques sigui més.....?
- Que sàpigues la ruta prèviament?
- ...
Rumia-ho. Què et donaria tranquil·litat. I aquesta resposta és la que t'ajudarà a anar agafant confiança.
I la pregunta més important: Vols treure't el carnet de conduir?
(a vegades ho fem per necessitat o per pressió social però no per voluntat).
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas