Treballar
Hola , no se si aquest es el lloc adequat per demanar això però si em podriau ajudar us o agraïria …tinc 16 anys i necessito començar a treballar ja que necessito guanya diners per pegar-me les meves coses, perque en els meus pares no els i poc demanar diners... El problema es que no Se ni com començar perque tampoc ser quines feines puc fer em 16 anys. He intentat busca per Internet però no trobo gaire informació. No se si vosaltres em sabriau dir que he de fer per trobar feina i per on podria troba mes informació …
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola!
Fantàstic! Ens encanta aquesta actitud!! Doncs nosaltres et recomanem que facis 3 moviments:
- Ho diguis a casa i t'ajudin a buscar
- Vagis als comerços del teu voltant o pengis anuncis de les feines que podries fer (cangur, repàs escolar, ajudant de cambrer, en alguna botiga...)
- Finalment vagis al punt d'informació juvenil i demanis ajuda a allà. Normalment els arriben ofertes de feina o et poden assessorar per fer el Curriculum i els llocs on demanar feina. Et passem l'enllaç per buscar els més propers a casa teva ;)
Z7hH40PEu8bx8qKjdNyNChM4W9VY1ZgY&ll=41.63129796794476%2C1.7346895999999923&z=8
També et deixem aquest portal amb informació sobre la cerca de feina:
;
Esperem haver-te ajudat! Sinó ens tornes a escriure!
Una abraçada!
La Laura Centellas