idk
jo era una noia q abans li agradaba sortir amb els amics atotes hores i també anar de festa , pero desde que vaig començar el curs només m'agrada estar a casa a la meua habitació, sola i pensant les coses molta estona, ademés que les meues inseguretats no ajuden i em sento una puta merda, i només em sento bé quan dormo ja que m'olvido de tot.
Laura Centellas

Hola!
Amb la teva consulta ens hem quedat una mica desconcertades. Per una banda ens dius que prefereixes estar sola a la teva habitació i que t'agrada, i per l'altra que les teves inseguretats fan que et sentis malament i que només vulguis dormir.
Així que, si el que vols és tenir temps per tu i estar sola perquè et ve de gust, endavant! A vegades passem temporades que necessitem més temps per un mateix i no tenir tanta relació social.
Ara bé, si aquest aïllament és degut a les teves inseguretats i al teu malestar, haurem de treballar-ho... N'has parlat amb algú? Tens algú de confiança amb qui puguis parlar sobre com et sents? És important poder-ho exterioritzar per elaborar-ho i anar païnt el malestar. Llavors serà moment de valorar si és necessària l'ajuda professional per poder treballar l'autoestima i que aquestes inseguretats no et facin la vida impossible.
Ens escrius i ens ho expliques?
Una abraçada!
La Laura Centellas