Ja no sé que fer!!
Hola Adolescents.cat.
Desde finals de Desembre de l'any passat, em va començar a agradar un noi d'un curs de dibuix que faig. Vam anar els dos junts a una fira que feien i ens ho vam passar molt bé. Més cap endevant, vam quedar un altre cop, feia coses que señalaven que li agradava, com acariciar-me i agafar-me de la mà... Però, em va dir que no volia res amb mi i aixó em va fer una mica de mal. Per un grup del Whatsapp deia que volia buscar una xicota per tenir un lio i això. Un dia em vaig emfadar amb ell i em va dir que em donaria un petó però, quan un dia va tenir una oportutniat, no ho va fer. Es molt extrany, a vegades com actua sembla que li molo i això, pero ell diu que no. Ja no sé que fer perque es com si fos el meu noi perfecte. Necessito ajuda siusplau!!
InterPersonal

Hola LoL! Sóc l'Eli AUlet . Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et diría que cal que siguis molt sincera amb tu mateixa i decideixis què fer. No n'hi ha prou en que ens agradi una eprsona epr fer que li agradem i no funciona forçar situacions. El que pots fer és expressar el que sents que ell també et digui elq eu sent. Si no és recíproc, el que fa menys mal és no posar-te en aquest tipus de relacions, aj que a la llarga acaben fent patir molt. Pensa que de nois perfectes no n'hi ha, tots tenim algunes tares. Deixa passar el temps i aniràs veient com et sents i si aparèixen més persones agradables i simpàtiques ala teva vida amb qui puguis compartir el amteix. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat