Nose
Hola bones, ja fa dos mesos i mig que tinc una relació amb un noi, aquest noi es molt macu, em diu coses boniques, es molt carinyós pro només quant estem al soles, i etc. L'únic que més d'un cop ma fet passar per moments sensibles, com per exemple sempre busca la manera de posar-me gelosa amb qualsevol cosa, o també estem parlant tot seguit i de repente en deixa tres hores sense contestar perquè si, o quant jo el contesto feliç i ell em contesta molt borde, llavors jo el contesto borde com a fet ell, i quant ho faig jo ell en comença a parlar super carinyós, i quant veig que es posa carinyós jo també em poso carinyosa i ell es torna a posar molt borde, i Bueno coses com aquestes. Per això és com que em fa sentir molt bé i també em fa sentir bajones.
Laura Centellas

Hola!
Tota relació necessita una revisió contínua per tal que pugui aportar benestar als dos membres de la parella. És important que cadascú pugui expressar allò que li fa mal o el molesta per tal de poder-ho parlar i arribar a acords que puguin fer-vos sentir millor.
Sembla que en alguns moments us enteneu molt bé, però en d'altres és una mica desagradable, oi? Potser hauràs de parlar amb ell sobre aquests moments, que t'expliqui com ho viu ell i, sobretot, de quina manera ho voleu resoldre. Hi ha persones que necessiten més espai i que prefereixen tenir moments a soles sense parlar amb ningú, però això s'ha de comunicar per tal que no hi hagi mals entesos.
No deixis passar allò que et fa mal i et molesta, perquè si "t'ho empasses" o fas veure que no passa res, la relació s'anirà deteriorant perquè tu no estaràs bé. Busca un moment a soles i parla sobre això.
És important.
Una abraçada!
La Laura Centellas