pq ja no m'agrada?
Hola. Estic molt confosa. M'agrada molt un noi des de fa més d'un any, i mai m'havia atrevit a dir-li res. Fa unes setmanes, se'm va declarar i vaig començar la meva primera «relació».
Doncs resulta que era superfeliç, com mai, però tenia por del contacte físic, pq semblava que ell en tenia moltes ganes però jo no. I ara des de fa uns dies, noto que m'ha deixat d'agradar, i que tinc por d'estar amb ell.
Voldria saber que pq després de tant de temps esperant, quan els meus desitjos es fan realitat, em deixa d'agradar, i què hauria de fer, perquè és molt sensible i no el vull decebre.
Moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Doncs el que t'ha passat és més habitual del que creus!
Resulta que, quan ens agrada una persona, ens fem una idea de com deu ser, de com pensa... i ens n'enamorem "platònicament". Això significa que no esperem que aquesta relació es materialitzi. És a dir, que només ens ho imaginem però no volem que passi a l'acció. (per això aquesta incomoditat davant el contacte físic). També la seva insistència en tenir relacions, pot fer que ens sentim pressionades i ens creï rebuig.
Així que, potser encara no estaves prou preparada, potser t'ha decebut la seva manera de ser o, simplement potser no era com imagines. El cas és que tu no vols seguir amb la relació i tens tot el dret a fer-li saber. Sigues honesta i explica-li que no vols seguir amb la relació. I ho haurà d'acceptar...
Una abraçada!
La Laura Centellas