La Fi de una relació
Hola fa temps que no escric, i justament avui m ha passat una cosa, bé que se'm fa difícil explicar, i es el cas de que en vaig enamorar de una noia de 14 anys, i es extrany, perquè teníem moltes coses en comú i hi habia tot l'u important de una relació, però clar, sóc més gran i ella, pues com que no està preparada per una relació, i simplement només em veu com un amic, axi que altre cop a la friend zone, i Bueno, en plan que més endavant pot ser ja es veurà, però no ser simplement nse perque la vida i les relacions em donen tants problemes, i altre gent té més sort que la meva.... Em podeu donar un consell perquè no m afecti, i amés poder-me ajudar aquesta amistat amb la persona que vaig estimar?
Laura Centellas

Hola!
Ens demanes una cosa molt difícil: que no t'afecti el desamor. I això... és imporssible. Quan estimem acceptem el risc de perdre aquesta persona i, per tant, de sentir el dolor de la pèrdua. Així és el joc.
Si tu necessites espai amb aquesta noia, demana'l. Si ara mateix no et ve de gust tenir aquesta amistat perquè et fa mal, tens tot el dret a allunyar-te d'ella un temps. I llavors, quan el dolor sigui més lleu, ja veuràs si t'hi tornes a apropar.
I mentrestant dedica't a conèixer-te, a fer allò que t'agrada, a estar amb les persones que t'estimes i a posar el focus en tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas