Autoestima
Hola! Porto un temps molt desmotivada amb l’esport que faig, el futbol, no tinc ganes de jugar ni d’anar entrenar, només vull que s’acabi ja la temporada. A sobre, en els partits l’entrenador no em dona l’oportunitat de jugar i això em baixa molt l’autoestima, penso que soc massa dolenta. Jo soc una persona que penso molt les coses i em rallo molt i això no em fa estar bé.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! I has trobat el motiu d'aquesta desmotivació? Ja no gaudeixes amb el futbol? o té a veure amb els partits i que l'entrenador no et faci sortir a jugar?
Esteu en una categoria de futbol formatiu i això vol dir que totes heu de tenir oportunitat de jugar, de cometre errors i encerts, sense pressió. Si sents que l'entrenador no mostra confiança en tu i que no et deixa jugar, comenta-ho amb els de casa i parleu-ne amb ell. Si veus que no hi ha canvis per part seva, serà qüestió d'anar al coordinador/a del club per demanar què està passant.
L'esport és per disfrutar, així que si no el gaudeixes, anem a mirar els motius i canviar els que facin falta! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas