Edad?
Bona tarda nois! Tinc un petit problema. M’agrada una noia que es 5 anys menor que jo, tinc 23 i ella en te 17. No ens coneixem gaire, es amiga del meu germà petit però no tenim gaire contacte més enllà de les xarxes. Crec que no li atrec perquè ella es força atleta, per genètica, no perquè sigui de cuidar-se. Però que puc fer? Com podria veure si hi ha possibilitat o fer el primer contacte? Abans dir-vos que els seus pares son força protectors i que he intentat quedar amb ella però els seus pares no la deixen sortir gaire. Gràcies!!!!!!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot t'hem d'avisar que aquesta diferència d'edat és perillosa a l'hora d'establir rols de poder i d'abús dins una relació. Ella és menor d'edat i s'ha de tenir en compte.
A més, pel que dius, sembla que ella tampoc mostra gaire interès en tu ni et segueix les converses. Si tu ja has intentat parlar amb ella i ella no et segueix el fil... potser hauràs d'acceptar que aquesta actitud ja és una resposta i començar a passar pàgina...
No és fàcil acceptar que la persona que ens agrada no sent el mateix per nosaltres, però és important detectar les senyals que rebem i acceptar-ho de seguida, abans no ens fem més mal.
Una abraçada!
La Laura Centellas