tomaqueet
Hola fa poc ja us vaig escriure pero es qe es urgent i no se com solucionaro
el problema es qe em poso vermella per toooot
la cosa comença a ser un problema
quan em parla el profe davant d la classe quan em parla algu qe no solc parar quan totom em mira quan diuen qualsevol cosa dl meu novio ncara qe no stiguin parlant de mi....
es moooolt exagerat...
si us plau em podeu donar algun consell??? Mhe llegit totes les webs i ja no se qe feeer!
ajudeume si us plaau!!
meerciii:)
InterPersonal

Hola werty! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. De totes maneres et diría qeu la solució de deixar de posar-te vermella passa per acceptar que t'hi poses i tot i així no deixar de respondre o dir i fer el que vulguis i sentis. Ara sembla que la vermelló t'està traint, però tu ets molt més forta que la vermelló per a solucionar-ho. Posar-se vermell és una resposta involuntària del cos davant situacions que ens sentim insegur, per això no hi ha remeis directes per a fer-la desaparèixer. Però el que funciona és el que et dic, que tot i la vergonya afrontis la situació. Pensa que també tens una aprt de valentira, com tothom, i que com més utilitzis i reforcis aquesta part, com si es tractés d'un múscul, més aviat superaràs aquesta situació. Confia en la teva força!! També pots dir : " estic una mica nerviosa" i veuràs com de seguida et relaxa!!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat