Sempre igual
Bones, fa molt temps que em sento així i cada vegada estic pitjor. Sento que els nois només em volen per mantenir relacions sexuals, i un cop ho aconsegueixen, desapareixen. Es a dir, “em venen la moto” i prometen molt i despres quan aconsegueixen això desapareixen.
Em fan sentir que només serveixo per això, i em sento molt malament, cada vegada em sento pitjor, em baixa molt l’autoestima i ja no sé què fer. No confio en ningú ni en res del que em diuen ara.
M’afecta molt això la veritat, perquè ja fa temps que em sento així
Laura Centellas

Hola,
Sentim molt que et sentis així i que les persones amb les que t'has creuat i has compartit afectivitat i sexualitat hagin actuat de manera manipuladora.
La confiança és quelcom que està fet en part de fe, donem confiança a persones que potser encara no coneixem, i en part de quelcom que s'ha de guanyar, mantenir i cuidar.
Aquesta confiança no només va dirigida a les altres persones, també hem de tenir en compte que la confiança cap a nosalres mateixes també l'hem de cultivar i cuidar.
A vegades, podem sentir que si no donem el que volen o el que creiem que volen, deixaran de sentir interès per nosaltres i acabem relacionant-nos amb el sexe i la sexualitat com si fos una moneda de canvi per aconseguir amor, atenció o validació. si algú perd interès en tu perquè no li dones el que vol (sexe), millor perdre'l. El teu valor és molt més que això.
Valora't, valida't i estima't!
Una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas