⚠️RESPOSTA URGENT ⚠️
Fa un mes al acabar les classes la meva professora hem va demanar que hem quedes a la classe perquè m'havia de comentar una cosa, jo pensava que era per comentarme un examen de català ja que n'haviem fet un, doncs resulta que la professora hem va dir que sentia algo per mi com un amor o algo aixi i jo li vaig dir que jo tambe ja que la professora tenia 22 anys, ens vam començar a liar fins que la vaig pujar al pupitre i es va començar a despullar, i vam començar a fer el amor, va ser tot un plaer però ara el que passa es que està embarasada i haure d'anar a viure amb ella, com li puc dir als meus pares que està embarasada la meva professora i que el bebe o la bebe sera tambe meu/meva i com puc ajudar a la meva professora o mes ben dit novia a fer-li coses...?
Espero la vostra resposta.
Gracies!
Laura Centellas

Hola,
Si aquesta consulta és real, el més correcte seria que ho poguessis parlar amb alguna persona adulta del teu voltant amb qui tinguis confiança, ja que és una situació d'abús.
Encara que acceptessis, aquesta és una relació d'abús, ella és la teva docent i tu el seu alumne, per tant hi ha una relació d'abús de poder encara que no t'ho sembli. El seu rol no és el mateix que el teu en la vostra relació personal.
Si realment està embarassada, és important que puguis parlar amb els teus pares, que els hi puguis explicar el que va passar i que t'ajudin a buscar ajuda per a poder sortir d'aquesta relació i que puguis fer front a aquesta situació.
Possiblement un dels primers passos a donar serà que pugueu parlar amb la direcció de l'escola per a poder iniciar el protocol corresponent.
T'enviem una forta abraçada i esperem que puguis trobar l'ajuda que necessitis.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas