noi trans
Hola,
potser sembla una mica absurd el que diré pero porto uns dies donant-li tombs i avui he trobat això, aixi que m’agradaria parlar-ho amb algú…
Fa un parell de mesos van presentar-me un noi trans (jo ja el coneixia de l’institut pero mai havíem parlat). Crec que m’està començant a agradar pero sento que si algú ho sap em jutjaran, ja que crec que les meves amigues no ho comprendrien… jo penso que encara que ell sigui trans i m’agradi jo continuo sent hetero, ja que ser hetero vol dir que t’agrada el gènere contrari, independentment de si la persona es trans o cis, no? pero crec que les meves amigues no ho comprendrien …
el cas es que si en algun moment arribessim a tenir relacions no se com actuar… perquè potser faig coses que el poden fer sentir malament amb el seu cos o no faig coses que hauria de fer, i això hem te bastant preocupada. Que en penseu?
Laura Centellas

Hola,
Pensem que la teva consulta és molt sana. Els sentiments, l'amor no depen de quins genitals tenim, depèn de les persones que ens poden atraure física, emocional i psicològicament. Aquest noi t'agrada? Et fa sentir bé? És agradable amb tu? Doncs ja està. Sigui trans o no, el que et genera és el que sents.
Per tant si les teves amigues no ho entenen, el problema potser no l'has de tenir tu, sinó elles.
Pel que fa a les preocupacions que sents, potser són coses que arribat el moment, poden ser dubtes i preocupacions que pots compartir amb ell. I construir junts aquell moment íntim entre vosaltres. Igual que potser faries amb una altre persona.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas