vull torna a ser jo
hola!
ja fa mesos que no sento soc com avans, arriba a un punto que tot el meu entorn em diu que que em passa que no soc com avans, ara tinc novio i faig coses que son normals en mi pero que no mes ho sabem Ell i jo, l'altre dia una amiga em va fer donar que tenim una relació com la de'n Hardin i la Tessa ell quan el vaig coneixre era un tiu molt apagat I tenia molta tristesa i estaba fet merda,ara soc jo la que esta feta merda no trobo cap sentit a res i arriba un punt que ja no se que fer, vull ser com avans la nena que no li amagaba coses a la mare I al pare. La nena que era feliç i que no tenia secrets que no es trobaba malament que tenia ganes de viure i la nena inocent. vam estar un rere l'altre jo soc una noia amb molts amics (es una mica dificil d'explicar) vaig tenir un altre novio i li vaig fer molt de mal per estar amb el meu novio actual ,se que el meu ex no em convenia pero el meu novio actual no es acceptat per els meus pares diguessim que tinc una relació secreta i aixo m'esta consumint estic molt cansada. Ell avegades em fa sentir malament tothom que em coneix em diu que es per que no tenim les mateixes costums i no es que sigui molt religiosa pero tambe em comenten que es per aixo ell es musulmà i he estat molt interesada en tot l'ho relacionat a vegades crec que tindria que fugir de tot o marxar per un temps I trobar-me I tornar a ser jo es l'ho unic que vull perque estic molt cansada de tot. l'ho que mes mal em fa es que he tingut que deixar anar a persones que si que em feien be i ara em sento malament el meu no m'ha traicionat ni res es podria dir que jo si pero trobo a faltar molt com era jo abans...
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu que estiguis vivint aquesta relació amb aquesta sensació de buidor i de no reconèixer-te a tu mateixa. Una relació sana ens ha de permetre ser nosaltres mateixes, i si no ens sentim així, és important posar-hi remei.
Tu mateixa comentes que abans parlaves més amb els teus pares, que quedaves amb molts amics, que tenia ganes de disfrutar de la vida... Així que aquest és el camí.
La teva consulta ens fa pensar que aquesta relació secreta fa que t'aïllis el teu entorn. I ara estàs veient que no t'ajuda a ser feliç.
Busca espais per tu, per recuperar les teves relacions d'amistat.
Parla amb la teva família i, des de la honestedat, explica'ls la teva relació. Sigues sincera amb els motius pels quals els ho has ocultat i els motius pels quals ara els hi expliques. Veuràs que ho entendran. Potser els costarà una mica, però finalment valoraran la teva sinceritat.
Ara et toca estar acompanyada i recuperar aquelles activitats que et feien feliç. Et toca posar-te en el centre i recuperar-te a tu mateixa.
Fes-te la promesa.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas