PUNT G
Hola, l'altre dia em van dir que podia aconseguir el punt G i ho vaig provar no se ven bé com es fa perquè no hem vaig arribar a tocar la pròstata però ara tinc el cul irritat.
Hem podeu dir com es fa? I com sulocionar lo del cul.
Gràcies, una abraçada.
Genís.
Laura Centellas

Hola,
Per solucionar la irritació anal el millor seria que pogués valorar-ho el metge de capçalera o la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària o de l'ASIR de la teva zona. Així podrà fer un diganòstic i donar-te el tractament que necessitis.
Pel que fa al Punt G, en persones que tenen penis, s'anomena Punt P. Està localitzat a la zona de la pròstata, que es situa a uns 5 centímetres de l'anus en direcció cap a la nostra panxa. Si estimulem cap a la nostra esquena no trobarem la pròstata. Ara bé, per a estimular-lo no fa falta introduir el nostre dit o dits 5 centímetres, es pot estimular de moltes maneres. T'adjuntem una web on hi ha un article molt complet sobre l'estimulació del punt P:
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas