Liarte amb una noia
Fa un temps que hem fixo amb una noia amb la que hem vull liar, pero no se com tractar amb ella ni que fer. Hem podrieu donar consells?
Laura Centellas

Hola,
No som massa fans dels consells per lligar. Creiem que és important que quan ens interessa algú el més important és poder intentar conèixer l'altre persona i poder deixar-nos conèixer. Anar descobrint si teniu interessos similars, si el caràcter i la personalitat us agraden i us fan sentir a gust, etc... i això no té fòrmules màgiques ni fòmules matemàtiques.
Si sou del mateix grup, intenta interessar-te per que a ella li interessa, expressa el que t'interessa a tu, compartiu espais... Si no compartiu grup, potser podries veure la forma d'apropar-te, avui en dia a través de les xarxes socials podem contactar amb les persones, ves apropant-te poc a poc, coneixent i deixant conèixer-te. I amb el temps anar veient si hi ha reciprocitat i si ella també sent interès o atracció per tu. També si no formeu part del mateix grup, també pots veure si coneixes a algú del seu entorn i demanar-li que us presenti.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas