DUBTES AMOROSOS
Hola,
M'agrada un nen del meu curs i crec que a ell tambe li agrado pero noparlem ni res i no se que podria fer ja que crec que li agrado. Em podrieu donar algún consell de que fer?
Gracies.
Laura Centellas

Hola!
Que bé! Si tots dos sentiu atracció l'un per l'altre, ja teniu un pas molt important fet!!
A partir d'aquí és important que trobeu la manera de començar alguna conversa, conèixer-vos una mica més i veure si us seguiu agradant.
Com pots començar conversa?
- Comença saludant-lo (a veure si ell et segueix amb la salutació). Una vegada us estigueu saludant durant uns dies, ja serà més fàcil que comenceu a parlar sobre alguna cosa, com per ex:
- Demanant sobre algun aspecte de classe: Heu fet l'examen de tal assignatura?
- Que algú que us coneix a tots dos us "presenti".
- Que li demanis algun favor o que t'ajudi amb alguna cosa?
- Que parleu sobre una amistat en comú...
Sembla molt difícil, però veuràs que mica en mica et sortirà de manera més natural....
Una abraçada!
La Laura Centellas