No m’agrado
Tinc 24 anys
I no entenc com bueno si entenc.. pero flipo amb el meu canvi fisic sempre e sigut una noia primeta que no menjava gaire be pero sempre habia estat prima. I ara que intento menjar millor.. e fet un canvi brutal en 3 anys. Tinc una papada que ni es normal.. suposo que tot amb el exercisi es soluciona.. pero estic molt desanimada perque em veig i crec que ja sempre em quedare aixi. I no m’agrada gens no per l’altre gent sino per mi que no m’agrado..
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per a confiar en nosaltres i explicar-nos com et sents. Ens comentes que no estàs massa a gust amb tu mateixa, i que creus que el teu cos ha anat canviant els darrers anys. Expliques que això no t'agrada i fa que estiguis desanimada. M'agradaria dir-te, que és important que t'acceptis i et valoris tal com ets. El cos, només és una part de nosaltres, hi ha moltes altres coses per les quals la gent et valora: el teu caràcter, les teves actituds, les teves idees, les conductes i comportaments, etc. és el que veritablement et defineixen com a persona i per la qual cosa la gent t'estima. No li donis tanta importància al físic. Com a societat, tenim molt interioritzat el cànon de bellesa existent (excessivament prim) i no respectem la diversitat corporal: existeixen molts tipus de cossos i tots són igual de vàlids. El físic no el podem triar, per tant, ens hem d'acceptar tal com som i veure que hi ha molts tipus de bellesa, desenvolupant un sentit crític envers aquesta pressió social. El cos ve determinat per herència, no el podem triar, i hem de pensar que va tenint molts canvis al llarg de la vida. Alguns d'aquests canvis, són naturals, com el desenvolupament a la pubertat o l'envelliment i de vegades, poden ser canvis deguts a una situació externa: alguna medicació, alguna malaltia, etc. i no per això canvia la nostra vàlua personal. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb una altra mirada, amb bons ulls i que paris molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats) que fan que siguis especial, única i perfecta tal com ets. Una abraçada molt forta!!!
La Laura Centellas