Sembla que no aixeco cap
Hola,
Des de fa uns mesos o pude any..
Que res em surt bé. Crec que estic gafada i tot..
No trobo feina, a sobre e estat uns mesos malment de salut.. i necessito treballar perque necessito diners. Tampoc tinc carnet de cotxe i es que tinc la sensacio que no m’el treure mai.
Total.. nose com motivarme ni res. Perque aixo veig de vaig de pitjor a pitjor. Molt desanimada estic
Laura Centellas

Hola!
A vegades sembla que hi ha temporades que tot va del revés i res surt com voldríem. I són això: temporades.
Ves pas a pas. Posa't petits objectius que puguis assumir. Objectius setmanals que siguin realistes, com dedicar dues hores a la setmana a enviar currículums. O apuntar-te a l'autoescola i anar-hi regularment. Marca allò que puguis fer aquesta setmana. I la setmana vinent ja ho revisaràs i et posaràs nous objectius. Pas a pas.
A partir d'aquí, busca el suport de les persones del teu entorn, la teva família o amistats per poder buidar tot el malestar que tens. I si sents que no és suficient, potser pots demanar ajuda psicològica per trobar les eines per encarar aquests mals moments.
Nosaltres seguim aquí, ves-nos escrivint.
Una abraçada!
La Laura Centellas