AJUDAAAA BOLLO DRAMA
Bueno jo soc lesbiana i he estat amb altres ties i bueno com jo ja se on esta el meu clitoris pues se on esta el de una tia pero amb la meva novia em pasa una cosa y esq no li trobo literalment dsps dels seus llavis interiors no hi ha el botonet, ella diu que mai s’ha masturbat llavors no sap el que li agrada i tu juro que tenim molta comunicació perque jo li vaig ensenyar el que magradava a mi pero esque a la hora de fer-li jo algo estic super perduda no entenc i si asobre ella no sap el que li agrada, quan li faig algo no mostra plaer igual perque li dona vergonya gemir pero nose yo he estat amb altres tias y ha sigut 10/10 com hem explotat pero amb ella nose que em pasa i nose ni com follar amb ella si no trobu el seu puto clitoris ahir vaig estar amb ella dient-li per qui per alla i ella em deia si pero no mostrava que li estigues donant plaer i nose si m’ho diu per dir nose perque no te el clitoris on el solem tenir? esque hi ha molta comunciacio pero em frustra no poguer donar-li plaer perque a mi em posa molt donar plaer i que ho mostrin
Ajuda sisplau
Laura Centellas

Hola,
Que no gemegui no significa que no li agrada, si diu que li agrada potser és que és veritat, no? Si no és cert, potser el millor seria que ho tornessis a parlar amb ella, explíca-li com et sents, que t'agrada donar-li plaer però que no saps molt bé com fer-ho amb ella. Potser podeu reaprendre l'una amb l'altra. No a totes les persones amb vulva els hi agrada el mateix i si a ella el que sempre t'ha funcionat amb d'altres no funciona, doncs, toca conèixer-vos.
Pel que fa a la teva insistència a que ella senti plaer, no sabem de quina manera ho parleu però segons com sigui és possible que es pugui sentir presionada per a sentir plaer o per arribar a l'orgasme, i això pot fer que el menys senti sigui plaer i molt menys que arribi a l'orgasme. Relaxeu-vos, gaudir del contacte, exploreu-vos... sense pressions de cap tipus. Si hi ha pressió, no hi ha plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas