Hem vull liar
Hola, ja fa un temps que no se perque m'agafen moltes ganes de tenir algún lio amb una noia, no es ningú en concret, no se com fer que una noia es començi a fixar en mi.
Laura Centellas

Hola,
Què bé que expressis que sents atracció i curiositat per explorar aquesta part de la teva intimitat. Ara bé, fer que algú es fixi en tu ja és més complicat, ja que no pots controlar a volutat l'atracció de les demés persones.
Potser saber que sents aquesta curiositat ja és molt a nivell individual. I en el cas que coneguis algú que et generi interès, puguis conèixer l'altre persona, interessar-te per ella, per les seves aficions, i mostrar-te també a tu. I si et correspon, ja sabràs que tu voldries experimentar el que és liar-se amb algú.
Tingues en compte que si l'altre persona no s'interessa per tu, de forma directe o indirecte, has de poder respectar SEMPRE la seva voluntat. No podem forçar res que algú no vulgui viure.
Per tant, paciència i ànims!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas