Anar super tard
Hola, amb els meus 18 anys mai he donat ni tan sols un petó.
Sento que vaig super tard per fer tot, perquè si ja per el meu entorn es raro ser verge als 18 imagineu no haber-te liat mai amb ningú. La sensació es horrible, sentó que no li agrado a ningú més enllà de lo físic. I hem nego a haber esperat a tenir el primer lio amb algú que estimi per ara fer-ho per no ser fora de lloc.
Estic feta un lio.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Encara que no t'ho sembli, hi ha moltes persones que encara no s'han fet cap petó amb 18 anys. No vas tard, de veritat... vivim en un món que ens fa córrer per tot i que sembla que totes hàgim de fer les coses de la mateixa manera i en el mateix moment.
És important no forçar situacions per sentir que fem tard i que ja hauríem d'haver fet segons què. Focalitza't en estar bé, en potenciar la teva autoestima i veuràs com així tot és més senzill. De manera que quan arribi el moment del primer petó estiguis tranquil·la amb tu mateixa, ho facis amb qui tu vulguis, quan et vingui de gust i gaudeixis del moment (independentment de l'edat que tinguis). Entenem que estiguis preocupada perquè la pressió social que s'exerceix és enorme, però de veritat et diem que estiguis tranquil·la, que tot arribarà.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas