Es normal?
L'altre dia a l'hora d'educació fisica, hi havia una noia de la meva classe que portava els pantalons esportius apratas i se li marcava la vagina. Vaig estar mirantli la vagina tota la classe pero ella s'en va enterar. Al mig de la classe vam anar a fullar pero sense condo, ja que ho vam fer rapid i sense pensar. La noia esta peocupada pero no se que fer
Laura Centellas

Hola,
El que se li marcava eren els llavis majors de la vulva.
Si vàreu mantenir relacions sexuals sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs i també de transmissió d'ITS. No sabem quants dies fa d'això i si va prendre la pastilla de l'endemà. En el següent enllaç trobareu informació sobre com utilitzar l'anticoncepció d'emergència:
És completament lògic que estigui preocupada, per tant, parla amb ella, pregunta-li com està i com pots ajudar-la. Pensa que és quelcom que us afecta a tots dos. Si finalment la menstruació no li ve quan estava previst, és recomanable que es faci una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas