Have a big problem
No puc dormir per les nits perquè no sé demostrar la hipòtesis de Riehmann. Està valorada en un miló d'euros i no vull que ningú la resolgui. Totes les incognites han de passar per el punt 0y i 0x de l'eix de coordenades i només me'n falta un que fa 2 mesos que no puc resoldre. Ajuda siusplau
Elena Crespi

Hola pseudònim!
No et podem ajudar a resoldre aqueste hipotesi, de fet no la coneixíem i hem estat buscant informació:
Hip%C3%B2tesi_de_Riemann i tens raó, està per resoldre!
Així que si realment vols resoldre-la hi ha certs hàbits que t'ajudaran a que la teva ment estigui més clara (no és garantia de que puguis resoldre-la, m'imagino que si encara ningú l'ha resolt és que deu ser molt difícil) però per poder tenir l'energia suficient per dedicar-li les teves forces et recomano que:
-mantignuis una alimentació sana
-facis esport
-no consumeixis drogues ni legals ni ilegals (alcohol i tabac tampoc)
-busquis alguna tècnica de relaxació que t'ajudi a dormir a les nits: dirmir és molt important per a poder mantenir el cap clar i ser creatiu
-intentis fer quelcom més a part d'intentar resoldre la hipòtesi: has de tenir una bona vida social, un bon nivell de satisfacció personal, has de ser una mica feliç...
i potser aquests ingredients t'ajudaran a tenir el cap més clar!
Si trobes la resposta ens ho dius!!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres