Me folle a una profesora cuando recogíamos
Necessito ajuda perquè la professora està embarassada de mi i no sé què fer, t'explico el context de tot va començar quan estàvem a classe i em pregunto que em volia ajudar per fer els deures i jo no sabia què fer, aleshores el que vaig fer és acceptar i després em va dir que m'estirés al llit i jo accepti després em cinto els pantalons i va començar a masturbar-me i jo em vaig córrer després l'altre dia vam tenir sexe i la deixi embarassada i es diu Gamma no sé com dir-ho als meus pares
Laura Centellas

Hola,
Encara que acceptessis, aquesta és una relació d'abús, ella és la teva docent i tu el seu alumne, per tant hi ha una relació d'abús de poder encara que no t'ho sembli. El seu rol no és el mateix que el teu en la vostra relació personal.
Si realment està embarassada, és important que puguis parlar amb els teus pares, que els hi puguis explicar el que va passar i que t'ajudin a buscar ajuda per a poder sortir d'aquesta relació i que puguis fer front a aquesta situació.
Possiblement un dels primers passos a donar serà que pugueu parlar amb la direcció de l'escola per a poder iniciar el protocol corresponent.
T'enviem una forta abraçada i esperem que puguis trobar l'ajuda que necessitis.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas