Tot ha canviat
Hola:)
Necessito ajuda...no sé que fer. Mireu, porto amb el meu novio un any i poc i durant aquest temps hem tingut les nostres discussions i els nostres problemes... però sempre ho hem acabat solucionant. Ens enfadem sovint, però és perquè som molt iguals i molt orgullosos. Últimament estavem molt bé, molt enamorats i tot era molt bonic. Però aquests últims dies han canviat les coses... Ell està diferent i ja no estem com abans. Em tracta fatal, com si no l'importés. He parlat amb ell i encara és pitjor... ens discutim i no em vol dir que li passa. Començo a estar cansada. Em passo els dies plorant i patint... i crec que no tinc edat per estar així. Estic pensant de deixar-lo... Però no sé si ho hauria de fer. Me l'estimo...i hem passat molts moments junts. Però tampoc vull continuar tal com estem ara. Necessito ajuda si us plau. No sé que fer.
Gràcies:) molts petons.
InterPersonal

Hola happy feet! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Està bé les reflexions que fas sobre com esteu. Entenc que te l'estimis i tinguis el cap tots els moments bonics. No obstant, amb les parelles amb l'amor no n'hi ha prou perquè la relació funcioni. Hem d'aprendre a discutir i acceptar que hi ha discussions. Quan això no passa i sentim que ens fan mal, que patim i que no ens tracten bé, és moment de prendre decisions! Si no vols continuar com ara, pensa molt intensament si tu estàs disposada a seguir o no així, i llavors li planteges què feu en aquesta situació, si ho deixeu o hi ha opcions a solucionar-ho. El que està clar és que has de mantenir-te ferma en que així no t'agrada estar amb ell i que si no hi ha solució hauràs de ser forta i pensar en fer el que més convingui pel teu benestar. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat