DUBTES VARIS
Hola, moltes gràcies per escoltar-nos a tants i per ajudar-nos.
Us explico la meva situació. Estic amb un noi (portem mes o menys 4 mesos) i estic super super bé, és un amor de nen i tot va perfecte. Però a mi em passen una sèrie de coses: no confio en ell. He tingut molt males experiències a l'amor, el meu ex em mentia molt, teníem molts problemes, ens barallàvem molt... i al cap d'una setmana de deixar-lo ja estava amb una altre que precisament era la seva millor amiga (la que sempre m'havia dit que no em preocupés). Explico tot això perquè noto que a fruit d'això em surt aquesta desconfiança amb la meva parella actual tot i que em demostri tot per poder confiar en ell. És una merda i perdoneu per la expressió però estic constantment pensant: i si, i si no se que? Està en línia i em penso que parla amb una altre, em diu que va a X lloc i no me'l crec, té una millor amiga i el meu cap ja es pensa mil coses... I és una sensació que esgota mentalment. No sé que fer per poder confiar en ell ja i vull fer-ho perquè no el vull perdre. Algun consell? No sé que fer, i mira que ho intento.
Mil gràcies per la vostra feina!!!!!
Laura Centellas

Hola bonica!
Gràcies per les teves paraules! ens agrada veure que aquest servei us és útil!
Pel que fa a la teva consulta, la confiança és molt fràgil i a vegades es pot trencar molt fàcilment. El problema és generalitzar-ho a totes les persones del nostre entorn. De la mateixa manera que ets capaç de diferenciar a diferents amigues si alguna t'ha fet i no creure que totes ho faran, amb les parelles és el mateix.
Una persona et va ferir, però la persona que tens al costat és algú diferent (amb els seus defectes i les sevves virtuts). S'ha de construir la confiança i tens algú al costat que et pot ajudar! Explica-li com et sents i pacteu petits gestos que et facin sentir especial. Alhora, tu hauràs d'aprendre a bloquejar els pensaments de desconfiança i a no donar-los valor (és un aprenentatge molt gran!). Necessitaràs temps per practicar, però mica en mica veuràs que la teva parella és diferent i que hi pots confiar.
Una abraçada!
La Laura Centellas