no se que fer
holaa!
primer de tot, moltíssimes gràcies per aquest servei que oferiu. m’heu ajudat més d’una vegada<3
us explico, hi ha un noi, a qui li direm marc (que tenia novia) amb qui erem molt amics. la novia es va posar gelosa, tot i que abans de que fóssin parella ja érem amics, i vam deixar de parlar bastant. va passar l’estiu i vam parlar molt poc. llavors, el primer dia de classe, van posar a un dels seus millors amics, li direm Jordi, a la meva classe. els dos són un any més gran, però un ha repetit. ens van assentar junts i ara som inseparables, és el meu millor amic. però clar, tot era raro perquè si volíem quedar els tres la novia del marc es posava super gelosa i no li deixava quedar amb nosaltres (per mi). jo vaig decidir allunyar-me, tot i que la novia no em cau bé i sempre m’insultava a l’esquena no volia que trenquessin, si al marc el feia feliç estar amb ella. la cosa es que el Jordi sempre em deia que jo li agradava al marc i que fèiem molt bona parella, i tot i que a mi potser em podria agradar, no mho havia plantejat mai, tenia novia, mai faria res amb ell tenint-ne.
el problema és que ahir ho van deixar amb la nòvia, ja que és molt tòxica (com lo de no deixar-lo quedar amb mi) i ara el Jordi ens vol emparellar.
possiblement m’agrada (no ho se sjaj) però que haig de fer? a ell li agrado, però acaba d’acabar una relació llarga, no gaire sana però van durar molts mesos. el marc em diu que ell segur que se’m declara, però no se que fer llavors, ha passat molt poc temps.
a veure si em podeu ajudar i moltíssimes gràcies per llegir el meu problema💘
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina i ens alegra molt veure que us ajuden!!
Pel que fa a la teva consulta, potser has d'anar pas a pas. Abans de res, potser és important que puguis saber què sents exactament per en Marc. Pren-te unes setmanes per veure si recupereu l'amistat i, sobretot, com et sents tu estant amb ell. Si en tens prou amb l'amistat o vols tenir-hi una relació amorosa.
I a partir d'aquí... ja anireu veient com evoluciona ;)
Què has de tenir en compte? Doncs que si sou dues persones que sentiu atracció l'una per l'altra, no hi ha cap compromís amb altres persones (o si hi ha compromís, hi ha la possibilitat de tenir altres parelles) i no hi ha abús de poder (gran diferència d'edat, rols diferents...), endavant!!!
Una abraçada!
La Laura Centellas