Retard regla
Hola, mira normalment sempre tinc la regla als 28 dies i em baixa sempre quan m’ha de baixar. Aquest mes porto 2 dies de retard i estic emparanoiada. Vaig mantenir relacions sexuals a mitjans de desembre amb preservatiu, i a finals d’any vaig tenir la regla. Aquest mes tambe he estat bastant malament emocionalment, estres, nervis… i ara veient que no em baixa estic encara mes nerviosa. No se com relaxar-me
Laura Centellas

Hola,
Un retard menstrual pot donar-se per diferents motius i no sempre són vinculats a un embaràs. Si et va venir la regla el mes que vas mantenir relacions sexuals, podem descartar la causa de l'embaràs. I més, si vau utilitzar correctament el preservatiu i vàreu comprovar en acabar que estava en perfectes condicions.
Els nervis, l'estrès, algun canvi en el comportament alimentari, són exemples que poden portar a una alteració en el cicle menstrual. Així doncs, intenta calmar-te i si tot i així la regla segueix sense venir, el que et recomanem és que ho consultis amb la llevadora perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas