Preservatius retardants
Hola, he vist que existeixen preservatius que fan que els homes durem més al llit, porten una cosa que es diu benzocaïna, és recomanable fer-ho servir? Té contraindicacions?
Laura Centellas

Hola,
La benzocaïna és un anestèssic local. No és que sigui recomanable o no, només has de saber que l'anestèssic fa que hi hagi menys sensació. Això no significa que l'ejaculació es retardi.
Si tens dificultat per controlar l'ejaculació, podries demanar ajuda a una psicòloga experta en sexologia clínica per aprendre com funciona l'ejaculació, i per ajudar-te a millorar en aquesta esfera si creus que podria anar-te bé.
Pots provar aquests preservatius i veure com et sents, però si el que busques amb ells és una solució màgica, és possible que no ho trobis, tot i que algunes persones poden sentir o notar certa millora.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas