Dits
Holaa! El meu novio volia intentar fer-me dits el pròxim dia que quedem, pero jo en el tema soc una inexperta perquè no m’ho he fet mai. Li farà angúnia si hi ha pels? No li quedarà una olor rara a la mà? Tinc una miqueta de por jajaja
Laura Centellas

Hola,
Tenir pèls a la vulva és el més normal del món! Això no ha de fer angúnia ni fàstic. Així que estigues tranquil·la i porta els genitals com tu vulguis i com et sentis còmode.
Pel que fa a l'olor, hi ha molts mites en relació amb aquest aspecte: que si fa mala olor, que fa olor de peix... la vulva fa olor de vulva, i no és una olor desagradable que hagi de generar rebuig. Tot el contrari!
T'animem a que exploris i coneguis el teu cos, que l'estimis i el comparteixis només amb qui tu desitgis. Si tens pors o massa dubtes, no has de fer res que no vulguis o no et sentis preparada per fer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas