El meu novi i la timidesa
Hola! Veuràs, fa poc he començat a sortir amb un noi, d'amagades, ja que la gent és posaria molt pel mig i acabariem tallant. Bé, el que et voldria dir,és que jo sóc molt tímida, i no m'he liat mai amb ningú, aquest és el meu primer novi, i tinc por de que quan m'hi lii, ho faci malament, perquè sóc molt tímida,i això molts cops em frena. Com puc véncer la meva timidesa?
Gràcies
InterPersonal

Hola judiitlove123. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Pel què veig tens uns 14 anys oi? T'ho dic perquè és molt normal, a banda de si ets una persona tímida, sentir una certa inseguretat o por en aquesta edat quan tens la primera relació de parella, íntima, o sexual. Penso que primer de tot n'has de tenir ganes, vull dir que el noi t'agradi realment, i no fer res perquè "toca". T'ho dic perquè en aquesta edat de vegades la pressió dels/les companyes, pot influir-te. Partint del fet que el noi t'agrada i hi estàs bé, no et preocupis massa en com anirà la cosa, ja que si hi ha desig i confiança entre els 2, les coses acaben sortint bé i d'una manera natural. Clar que a base d'experiència també n'anem aprenent...I una cosa molt important: tingues confiança en tu mateixa. La timidesa es va vencent a mesura que anem "fent camí". De vegades tirem molt endavant i de vegades ensopeguem però lo important és seguir caminant.
Relaxa't i pensa que anirà bé.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat