Estic feta un lio
Hola,
Conèixo a un noi desde fa molts anys perquè és del club on juga el meu germa, mai ens havíem fet cas però arrel d’uns sopar amb els pares ha millorat la relació. Aquest estiu ens hem vist en festes del poble i semblava que ell tingues interes en mi, de fet així m’ho deien els seus amics. Vam estar parlant durant cinc setmanes per insta i quan li vaig dir de fer un pas endevant, em va dir que no tenia intencions perquè porta uns mesos de merda i no vol res amb ningú, així que li vaig dir que val i vam acabar bé, de fet tenim una relació d’amics.
D’això ja fa un mes, però fa cinc dies va penjar una història i des-de llavors estem parlant i tinc por que em faci el mateix perquè no aconsegueixo saber les seves intencions i no vull patir mes per res perquè jo estic pillada. No l’entenc perquè no em deixa de parlar però tampoc parlem amb tant d’interès.
Estic feta un lio i no hi paro de donar-li voltes al tema.
Laura Centellas

Hola!
Doncs nosaltres tampoc podem ajudar-te gaire a aclarir el que està sentint ell. De fet, només ho sap ell.
Segurament se sent molt còmode parlant amb tu i per això es va mantenint la conversa... Però si tu sents que t'agradaria fer un pas més o que no tens gaire clares les seves intencions, potser li has de dir. Pots dir-li alguna cosa semblant a: "només per tenir-ho clar, ha canviat alguna cosa des que vam parlar fa un mes?" Així potser ell et podrà dir si segueix en el mateix punt o si ha canviat.
Sabem que fa molta vergonya i que quan ens declarem ens sentim molt vulnerables, però aquí és on tu has d'escollir si vols seguir amb aquest embolic al cap o si prefereixes treure'n l'aigua clara.
Una abraçada!
La Laura Centellas