Sola
Des de fa uns mesos que la meva mare, la seva parella i el meu germa saben que soc lesbiana, l'altre familia meva no, ni de part de mare, i de part de pare ningu ho sap, ni el meu pare, pero no m'importa molt.
La cosa es que em sento sola, nomes les tres persones que he mencionat saben que soc lesbiana, ningu mes, ni de l'escola ni amigues ni res, tinc por de que em veiessin amb diferents ulls o que fessin el típic comentari que ja les he vist fer de "ui de mi no t'enamoris" de broma, no m'enrecordo del tot a qui li van fer pero...
En la meva escola no hi ha cap lesbiana que jo sapiga, i tampoc mimporta per que no estare amb algu nomes per el fet que es lesbiana, pero es que em sento molt sola, hi ha nenes que ja tenen novio, gent de la classe que estan en lios, gent sortint amb gent de fa anys i que ha tingut diferentes parelles, jo crec que acabare sola, no se com la gent pot saber que soc lesbiana i no vull estar portant el tipic bracalet o ficar-ho a la biografia d'instagram, i anar a un bar de lesbianes o tindre apps com tinder es per a adults, per aixo et voldria demanar consell, sento que mai coneixere a ningu i ara vaig a 4rt de ESO, l'any que ve canvio d'escola i vaig a baxillerat i encara ni un peto amb algú.
Moltes gracies per el temps dedicat
Laura Centellas

Hola bonica,
Ens sap molt greu llegir consultes com la teva perquè sou moltes (i molts/moltis) els que us sentiu així. I tan de bo hi hagués la manera de poder compartir aquest sentiment i aquesta vivència, per fer-ho tot més amè i menys dolorós.
Quan t'agrada una persona, no pots saber 100% si aquesta persona et correspondrà o no, veritat? Doncs potser és una actitud que pots prendre durant el que et queda de curs i de cara l'any vinent. No hi ha cap lesbiana que ho hagi dit obertament, però s'estima que un 10% de la població (o més) s'etiqueta com a homosexual, per tant, de cada 10 persones, com a mínim 1 es considera homosexual. Tingues-ho en compte ;)
Finalment, centra't en si t'agrada la persona o no. No facis un petó només pel fet de tenir pressa i pensar que "vas tard". La sexualitat compartida no és una cursa, no hi ha cap premi pel que ho fa abans. És més important que puguis conèixer la persona, sentir l'atracció i llavors comprovar si és recíproc o no...
Des d'aquí t'animen a buscar persones de confiança, en començar a parlar del tema per veure si son receptives i després prendre una decisió sobre si ho vols compartir amb elles o no...
Una abraçada!
La Laura Centellas