Sense comentaris
Hola porto 4 anys amb la meva parella tenim una bebe de 1 any, fins fa poc no tenia cap problema amb la meva parella però tot a canviat no ho sé esta sempre amb el seu telèfon pasa de mi, cada vegada que li reclamo que ens fasi cas ens acabem barallant, no se e sortit molts cops de casa però sempre en demana perdó i torno amb ell amb la idea de que canviarà, no es que tingui cap altre relació perquè de vegades fem canvi de telèfons per jugar o algo i no hi ha res a més casi no surt si surt no triga gaire o surtim junts, no tinc dubte que está amb altre, però pasa de mi abans era més cariños ara si no li parlo ell tampoc u fa, sempre està amb telèfon jugant o mirant youtube. Quan li dic que deixi el mòbil em diu ok busca una peli, però ja paso dell no tinc pk buscar-lo jo sempre.., que faig el deixo per sempre o que? Ell sé que m'estima perquè li a costat que surti amb ell. Alguna idea de que fer?
Laura Centellas

Hola!
Les relacions de parella necessiten cura, atenció i molta revisió. A vegades, el que ens funcionava fa un temps, deixa de funcionar amb el temps. La vostra recent mapaternitat també deu haver sigut un moment de crisi o de canvi en la vostra relació i necessiteu tornar a crear els vostres espais de parella i tornar a connectar.
Si tots dos voleu seguir amb la vostra relació, potser podeu buscar ajuda amb una especialista en teràpia de parella per tornar a refer els ponts que s'han trencat.
Cal que hi hagi esforç i ganes per les dues bandes i cal que sigueu molt honestos entre vosaltres, explicant com us sentiu i què espereu de l'altra. A veure si trobeu elements en comú o petits acords que us facin sentir millor.
Una abraçada!
La Laura Centellas