magrada un noi, pero nose si ell sent el mateix:(
Holaaaa! Mireu, resulta que porto temps ja tontejant amb un noi.. bueno nose si es tontejar:/ pero ens hi portem molt! I crec k mestic pillant:$ jajajaja bueni.. el tema es k ell em parla en plan de follamiga i tal i fins fa uns dies em va dir que voldria liarse amb mi.. pero mho va dir perk li estava parlant dun noi molt pesat k mobra sempre.. bueno, tornant al tema!divendres vam quedar amb uns amics i al final ens vam quedar els dos a soles.. vam parlar i vam estar fumant i ens vam passar el fum de boca en boca.. pero no ens vam liar:( ell tonteja amb mes ties i eso.. nose que he de fer.. estic molt confosaa:((( AJUUUUUDA
InterPersonal

Hola paulita! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que has de decidir què és el que tu vols amb ell. Si vols només un lio o alguna cosa més. Ell sembla que de moment vol un lio i prou pel que dius. Si tu creus que sents alguna cosa més, et recomano que deixis les coses clares sobre el que vols i prenguis la decisió que et dongui més benestar amb tu mateixa. Prenguis al decisió que prenguis lavors hauràs d'assumir les conseqüències. Vull dir, que si ell vol un lio i prou i tu alguna cosa més, si en aquesta situació us lieu, tu com et sentiràs després si segueixes volent alguna cosa més? Respon-te aquesta pregunta i llavors pren la decisió! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat