Fuma
Holaa!
primer de tot, moltes gràcies per aquest servei que oferiu, ajuda a moltes persones❤️
El que em passa es que quan vaig de festa o quedo amb les meves amigues sempre estem fuman tabac i els meu pares si me veuen fuman me maten que faig?
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina!
Ostres, doncs la pregunta que ens apareix és: i tu, realment vols fumar? Amb la teva consulta sentim que tens pressió per totes dues bandes: per una banda els teus pares que no volen que fumis i per l'altra les teves amigues que sempre estant fumant. Llavors, la pregunta és clara: i tu? Tu has d'escollir i acceptar les conseqüències que hi pugui haver.
Si ens fixem en possibles conseqüències de fumar,  és molt probable que els teus pares ho acabin sabent (per l'olor, per exemple), que més endavant tinguis problemes respiratoris, que les dents i l'alè quedin bruts, que els diners que tinguis et marxin comprant tabac, que ja no puguis córrer o fer exercici amb la mateixa intensitat....
Si ens fixem en les conseqüències de no fumar, segurament les teves amigues poden reaccionar malament i no entendre-ho al principi. Potser fins i tot t'insistiran o et faran sentir malament per no fer-ho. I .... No se'ns n'acut cap altra.
Et toca a tu prendre una decisió i aquesta és una de les primeres decisions que prenem que ens afectarà a la nostra vida adulta. Pensa-hi ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas