Nose perque tinc aquesta por
Hola!
A veure si em podrieu ajudar o resoldre el dubte
Actualment m’he vist un parell de cops amb un noi, i anem parlant, i soc una persona que em costa molt estar amb algú. Estic com ilusionada perque de veritat m’agrada i veig que podriem compaginar.
El que passa es que la meva ment sempre em passa males passades pensant que marxara o desapareixera (ja que en ocasions passades amb altres persones m’ha passat). Nose com gestionar-ho perque tampoc m’ha donat cap motiu per pensar-ho pero no puc evitar de menjar-me el cap per aixo
Laura Centellas

Hola!
El nostre cervell és expert en crear escenaris possibles (sobretot expert en escenaris desagradables per estar preparats), però també hem de tenir clar que aquests escenaris poden arribar a ser improbables. Així doncs, centra't en aquesta persona: T'ha donat motius? Tu tens ganes d'estar amb ella? Sents que és mutu?
Si les respostes son "sí", endavant!
I si en algun moment tu o l'altra persona, canvieu d'opinió i no sentiu el mateix, ja us ho fareu saber. Aquest és el pacte entre dues persones que lliurement volen estar juntes. Que quan una de les dues ja no ho vulgui, ho digui a l'altra.
Centra't en el que hi ha realment i diga-li al teu cervell que si passa alguna cosa, ja us n'ocupareu quan passi ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas