autisme i tas
Hola, tinc ansietat social diagnosticada i noto com a part d'això tinc rasgos també d'autisme (sensibilitat al entorn visual i sonor, moviments repetitius, problemes al parlar i sociabilitzar, etc)
Creieu que puc tenir les dues coses? O es estrany ja que ara tinc 18 anys i aixo ja ho haurien vist els metges fa anys?
Davant d'aquestes sospita que tinc autisme, a qui hauria de dirli (psicoleg, psiquatra, associació)? Merci
Laura Centellas

Hola!
Si tu veus que alguns trets de l'autisme poden quadrar amb el que et passa, el millor és poder fer una bona valoració i diagnòstic diferencial. Actualment hi ha molta actualització en el Trastorn de l'Espectre Autista, sobretot el d'alt funcionament. Aquest fet (alt funcionament) implica que a nivell social es funciona relativament sense interferències i  podria fer que quedés emmascarat el diagnòstic. De fet hi ha moltes dones adultes que son diagnosticades actualment.
Des d'aquí et recomanem que ho parlis amb el/la metge/essa de capçalera per tal que et faci una derivació o que busquis una associació de la teva zona per poder-te informar i que et puguin assessorar.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas