Vagina
Holaa! Mai m’havia fet masturbació pròpia fins ara que tinc parella i ell intenta fer-m’ho, però no hi ha manera que entrin els dits. (Cal recalcar que estic còmode, lubricada etc..). Al saber això, vaig intentar-ho de manera autònoma a casa, tranquil.la.. vàris cops i tampoc hi ha manera. (Tampoc m’havia entrat mai un tampó) I entre ell i jo, ja portem molts intents… no sé si puc tenir algun tipus de problema vaginal i estic preocupada.
No entra ni mig dit i notem com una limitació (parets) que no permet que entri més tot i estar molt lubricat.
Moltes gràcies!!!
Laura Centellas

Hola,
Podria ser que hi hagués una estructura d'hímen molt rígida. T'has mirat amb un mirall? Intenta mirar-te amb un mirallet a veure si veus el que sents que hi ha quan intentes introduir un dit.
D'altra banda, podries fer una visita amb una ginecòloga o llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària, on explicar-li el que sents i que pugui fer-te una exploració per a descartar qualsevol tema més anatòmic.
Si busques a Google imagénes "tipos de himen" veuràs els diferents tipus d'himen que hi ha per veure si te'n reconeixes algun. No podem adjuntar la imatge per temes de drets.
T'enviem una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas