M'HE ENAMORAT DEL MEU ENTRENADOR?!!?
Fa poc ens van canviar d'entrenador(te uns 20 anys) i crec que m'he enamorat d'ell i no se que fer, perque el veig 3 dies a la setmana i per una banda m'encanta veurel pero per l'altre tinc molta por que es descobreixi que em sento atreta per ell, que he de fer??
Laura Centellas

Hola!
Ostres! L'amor platònic per un professor/a o un entrenador/a és molt habitual. Sentim atracció cap a aquestes persones perquè poden ser una font d'aprenentatge i sentim que ens poden comprendre molt bé. Tot i que sigui relativament jove, està clar que està en un altre moment vital i que la relació no seria viable (en cas que siguis menor d'edat).
Si necessites oblidar-lo, ja que no pots evitar el contacte, el millor és refugiar-te en les teves companyes. Intentar centrar-te en l'exercici que esteu fent i en veure'l únicament com un entrenador. Sabem que és difícil, però mica en mica ho aniràs aconsenguint...
Molts ànims!!
La Laura Centellas