No notar literalment res
Holaaa!! Fa poc amb la meva parella vam follar per primer cop, i pues a ella li va agradar molt pero jo literalment que no vaig notar absolutamnet res per el condo i ns que puc probar(he probat tambe a sentir algo cuan me la chupa pero esque tampoc sento res de res). He sentit que amb el condo durex invisible podria ser que note algo al ser mes fi pero ns. Algun consell?
Laura Centellas

Hola,
El primer que hem de tenir clar és que, sentir plaer només amb la penetració, sense cap altre tipus d'estimulació directe o indirecte a la zona del clítoris, és complicat per un tema de fisiologia. La majoria de les terminacions nervioses estan a la zona del clítoris, per tant calma si amb la penetració no sents tant de plaer. Com veus, probablement no tingui res a veure amb el preservatiu.
Us animem a no tenir relacions sexuals centrades en el coit o la penetració. Gaudiu, coneixeu-vos i aneu descobrint com us agrada més.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas