Mida
Hola! En primer lloc agrairvos la gran feina que feu amb el joven i els dubtes del dia dia.
Sóc un noi de 24 anys i encara em preocupa la mida del penis. Suposo a que en algun moment de l vida es una preocupació que tots tenim però es que no a canviat de mida des de la preadolescència. En relax només mesura uns 4 cm. Si que després arriba als 16/17cm però em preocupa la mida anterior. Us presenta algun problema? Vull dir, pot ser que sigui alguna cosa mèdica o algo?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, gràcies a tu per la confiança.
Pel que fa a la mida del penis, et podem dir que la normalitat va vinculada a la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Si per a tu la mida del teu penis en estat de repòs suposa un problema, tens molèsties o hi ha quelcom que no t'encaixa, et recomanem que ho consultis amb el teu metge perquè pugui valorar-ho i puguis quedar-te més tranquil.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas