no se, amor, raça, pare.. tot un lio vaja!
Hola!
Resulta que ara fara casi 2 anys que estic amb la meva parella, el problema es que realment no sap entendre les meves necessitats afectives, tot i que li comunique sovint em diu que ell es així. Tracta de cmabiar les coses a vegades, però no se, si li tinc que dir i l'he de forçar sento que no ho fa perque vol.
Fa pocs mesos va apareixer a la meva vida un noi que fa molt per mi, m'escolta, m'aconsella i em fa molta companyía, crec que sento algo per ell però no se que fer, ell es d'india i als meus pares no els hi agrada, vaig parlar amb ells de la situaciò amb la meva parella i el van excusar però igual van deixar que jo decidís en aquell àmbit però va ser dir el nom del altre noi a la que els hi vaig dir que era indi no en van volver parlar més i el van deixar com un oportunista i van dir que no em convenía.
que he de fer? em sento realment molt confusa i aixó no em deixa avançar en res mes.
Laura Centellas

Hola!
Entenem que estiguis confosa i vulguis el suport de la teva família en aquest tema.
Des d'aquí t'animem a tractar el tema per separat.
Per una banda intenta valorar molt honestament la teva relació. Què t'aporta? Com et fa sentir? Tens il·lusió pel futur? Reflexiona sobre el futur de la relació i valora la possibilitat de prendre'us un temps de separació per veure com us sentiu fora de la relació. Dos anys de relació implica un vincle important, però no per això ha de ser etern.
Pel que fa a l'altre noi, pensa si ara és un bon moment per conèixer-lo una mica més o si necessites una mica de temps a soles. Abans de fer cap projecció de futur, coneix-lo, interessa't per ell i deixa que la teva família el vagi coneixent. Mica en mica.
El temps ja dirà si la teva relació actual té futur, si el futur és amb l'altre noi o si necessites estar una temporada sola.
Pren-te aquest temps per valorar-ho tot. I, mentrestant, envolta't d'amistats i persones que t'estimin!
Una abraçada!
La Laura Centellas