em fa fàstic tenir gana
tots sabem que per viure cal menjar, però què passa si una acció tan senzilla se'ns torna un món?
Fa un any que cada cop que menjo em fan venir ganes de plorar, és una sensació horrible. Tenir la por constant a engreixar més o simplement a menjar davant dels altres.
Com a persona grossa que he estat tota la meva vida, mai he pogut ignorar el fet que em tractin diferent o em facin mirades o comentaris diferents a si fos prima. Cada dia odio més haver de menjar per viure-hi. no sé què fer.
Laura Centellas

Hola, primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et passa. Comentes que últimament t'està costant molt menjar tot i que reconeixes que és una necessitat bàsica, no és obstacle perquè ho passis malament i et provoqui patiment. El pas que has fet en consultar-ho i demanar ajuda, és molt important per a iniciar el canvi a aquesta situació. Amb el que detalles, no podem saber si és o no un trastorn de la conducta alimentària, però el que sí que sabem és que els pensaments i les conductes que ens expliques són inadequades i molt poc saludables, no tens una bona relació amb el menjar i això s'ha de solucionar. Els trastorns de la conducta alimentària són trastorns emocionals, la persona que els pateix interiorment està trencada i utilitza el menjar per expressar el seu dolor... Pensa que les emocions també afecten la manera com ens mirem. Moltes vegades les nostres emocions accentuen els nostres complexos. Nosaltres t'ajudarem, però això que estàs sentint has de saber-ho els pares, són els teus pares i volen el millor per a tu. Quan eres petita i tenies mal de panxa, segur que els teus pares et duien el metge perquè et recuperessis, per tant, ara és el mateix, els teus pares buscaran l’ajuda que sigui necessària perquè ho puguis solucionar! Si continues ocultant el que et passa, els mentiràs a ells, però també et mentiràs a tu mateixa, allargant el teu patiment... necessites fer-te conscient que alguna cosa no va bé i actuar per a solucionar-ho.
Per altra banda, els aliments els necessitem perquè ens aporten l'energia que necessita el nostre cos, són vitals, i no pots mantenir aquesta mala relació amb el menjar i la teva imatge. Et proposo, que quan ho hagis pogut parlar amb els pares, us poseu en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia.  Actualment, oferim un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que us preocupa i on, una de nosaltres (psicòlogues) us escoltarem, us assessorarem si cal, us donarem algunes pautes per poder portar tot això de la millor manera. El nostre telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va bé i demanar ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar enrere aquest malestar.
Esperem la vostre trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas