mides corporal
Medeixo 1,50 i peso uns 49-50kg. Nose, em veig grassa encara que em diuen que no. Creus que estic en el meu pes? o hauria d'aprimar-me?
Laura Centellas

Hola guapa! Primer de tot, moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Comentes que et veus grassa tot i que la resta de persones et diuen que no. T'aconsello que no et centris tant en el teu pes, sinó en sentir-te bé. Tots tenim COMPLEXES (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal com ets! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. I també pensa que a vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les quals la gent ens valora! Tu ets molt més que un cos, el teu caràcter, les teves habilitats, els teus valors, etc. també conten i això afecta la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (tant del físic com de la personalitat o de les teves habilitats) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets. El millor consell que puc donar-te és que t'acceptis i t'estimis tal com ets, independentment del teu pes o constitució. Moltes gràcies per la teva consulta i espero poder-te haver ajudat! Una forta abraçada
La Laura Centellas