No
Hola, tinc ansietat i últimament estic bastant trist perquè m'estic acostant als 20 anys i encara no he tingut una relació sexoafectiva de cap tipus amb ningú. Faig bastantes activitats de risc i em destrossa el pensar que potser em mato (que m'és igual perquè estic fent quelcom que m'agrada) sense tenir-ne cap, sé que no és sa comparar-me amb els altres però no sé que fer.
Crec que no lligo mai i si ho faig tampoc en sóc conscient, em costa bastant captar les subtileses.
Aquesta setmana per exemple estava a un concert i hi havia bastant espai però així mig ballant, una noia que tenia al costat se m'anava apropant i m'anava donant copets, jo li vaig seguir el rollo un parell de vegades i notava que ho comentava amb les seves amigues fins que va agafar i es va restregar descaradament, jo no sabia massa què fer, llavors vam seguir una estona al costat fins que van marxar a buscar beguda (pel gest que van fer, perquè ni li vaig dirigir la mirada en tota l'estona per por o inseguretat).
Aquest és un petit exemple del que em passa, després també sento amigues que es queixen de que no tenen sexe mai i que tant de bo poguessin fer-ho aquesta nit, jo penso, estic igual, ho podriem solucionar, però esq és això, son amigues.
Després també em passa bastant sovint que tios em tiren la canya i tampoc sé com reaccionar, em quedo sembre bastant en shock. (Sóc bisexual però trobo a la majoria de noies atractives i els nois em costa més de trobar-ne més que em posin)
En fi, molt desorganitzat, molt simple però he escrit alguna cosa, que ja és.
Mil gràcies per tot el que feu, sou uns amors de persona <3
Laura Centellas

Hola!
Anem a pams: tens algun professional amb qui treballar l'ansietat? És important que no normalitzem tenir ansietat i que intentem buscar-hi solució per evitar que ens afecti al nostre dia a dia.
Dit això, pel que fa a lligar, segurament té a veure amb aquesta falta de contacte visual que dius! Pel que expliques, sí que se t'acosten noies i nois, per tant, sí que generes atracció, però no saps com continuar-la. Des d'aquí t'animem a comentar-ho amb les teves amigues, segurament elles et poden guiar per poder trencar el gel quan coneguis algú ;)
Tot i així et deixem algunes idees:
- Comparteix alguna estona ballant
- Mira als ulls. La mirada és molt sexy
- Somriu
- Parla-li a l'orella (notar la respiració de l'altra persona pot ser molt excitant)
- Proposa d'anar a un lloc més tranquil per poder parlar
- Escolta el teu cos (i el seu) i deixa't guiar.
Veuràs com mica en mica t'aniràs deixant anar... ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas