Baixa autoestima
No m'estimo casi res, el meu problema es que hem comparo molt amb les meves companyes de classe o amb cualsevol que pasa pel carrer. Vull estimar-me per ser més feliç i estar més segura pel mon pero sentu que tothom es millor i més guapa que jo, sempre hem trobu defectes i hem trobu lletja a les fotos i hem preocupa moltisim el que diran. Ajuda siusplau, vull ser feliç d'una vegada per totes!
Gràcies!
InterPersonal

Hola LlunaStar! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Intepersonal. Hem de fer un canvi en cap on posar la teva atenció! A vegades és qüestió de girar una mica la mirada cap a captar altres coses de nosaltres mateixos i podem millorar! Si només ens fixem en l'aspecte físic i en qui creiem que és millor de nosaltres no portem una bona bruíxola!! No podem eprmetre que el cos i els altres defineixin la nostra felicitat! Per tant, anem a fer feina: primer, pensa en quines coses que tens no vols canviar! Segur que n'hi ha motles amb les que si ara et digues, anem a canviar coses diries: " no, això, no! ja m'està bé!!" ( no responguis ràpid, escolta't i observa't i veuràs com en trobes! tota regla té les seves excepcions!!). Segon, pensa si estàs valorant bé la teva felicitat! la felicitat es bas en petits moments on estem rient i divertint-nos, es basa també ne que valorem tots els aspectes de la nostra vida i qeu fem coses que ens fan sentir satisfets: aficions i hobbies, fer coses que ens agraden ( anar a córrer, mirar una bona peli...), estar amb els amigues o tenir uan conversa amb una bona amiga, fer coses amb la família i gent propera, posar-nos objectius per aconseguir reptes ( organitzar-me i estudiar per l'examen de català, per exemple)! Els reptes és una eina que funciona molt bé per saber fins on podem arribar i ens sorprenem molt de nosaltres mateixos! Et diría, respon a els preguntes! i segueix-les escribint durant uns dies abans d'anar a dormir! Apunta tot lo de bo que hi ha hagut aquell dia per petit que sigui ( m'he posat roba que m'agrada, la classe de X ha set divertida, he vist una sèrie que m'ha agradat,etc). Comença a fer aquestes proves i veuràs com la vida et sorpren! Sort! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga