Por a recaure
Hola, primer de tot moltes gracies per la feina q feu.
Bueno, us escric perque he arribat a un punt on les coses em comencen a superar i em fa por tornar-ho a passar tan malament com anys anteriors. Aquesta vegada no esta siguent igual el que esta passant pero no vull tornar a caure. Fa uns anys tenia moltisima ansietat, em donaven molts atacs d'ansietat i aquests em feien molt sovint acabar tenint atracons, pero despres no vomitava ni feia res per compensar, aixi que vaig engreixar bastant. Cada cop em veia pitjor i tenia menys ganes de viure. Anava al psicoleg de la sanitat publica, tot i saber que no estava be em donava visites cada 3 mesos minim, no em podia ni em puc permetre un privat. Al final vaig poder estar millor i estable despres de molts anys. Fins aqui be, pero aquest curs, ha estat començar l'escola i tornar a estar pitjor. Abans de començar ja estava tenint problemes amb el menjar, em veig tan malament el meu fisic que em costa molt menjar, em fa por engreixar. Els primers dies de classe els vaig portar mig mig, pero uns dies despres vaig haber de dir que em trobava malament per anar a casa dels atacs d'ansietat que m'estaven donant. A casa no lis he volgut dir als meus pares per no preocuparlos, tenen masses coses al cap ara mateix, no vull preocuparlos mes. Tambe per primera vegada en els 16 anys que tinc, estic tenint molta autoexigencia amb mi mateixa, no tolero el mes minim error en res que jo fagi, o amb les notes tot i que siguin sobre 10 un 9 la veig mala nota i em posso trista quan veig que no aconsegueixo ser millor que els demes. Sempre la gent m'ha trepitjat per ser millor que jo i m'he cansat, no m'arada que em comparin amb altres persones, inclus amb nens petits, vull ser molt millor que els demes, vull demostrar que soc o al menys puc ser alguna cosa mes que una merda.
Cada vegada noto més que aixo m'esta fent caure, ara ho porto mes o menys, pero em fa por caure del tot. No vull tornar a anar a cap psicoleg, i menys seguretat social, no ajuden res. Vosaltres que farieu?
Moltes gracies :)
Laura Centellas

Hola!
Ens fa molt mal veure consultes amb tan patiment com la teva.
Sabem que no és la resposta que esperes, però necessites ajuda (professional i del teu entorn). Has de poder compartir amb algú com estàs i tot el dolor que tens. Explica-ho a la teva família, a alguna amistat o a algun professor/a. Compartir el nostre patiment ens ajuda a col·locar-ho tot i a sentir-nos acompanyats.
Sabem que no és fàcil conviure amb l'ansietat, per això cal ajuda professional de veritat. Ho has provat sense dir res i de moment no t'està funcionant. Cal canviar d'estratègia. Els teus pares volen saber com estàs, volen tenir la informació per poder-te ajudar, volen formar part de la teva vida i no volen veure't patir. Dona'ls l'oportunitat de fer de pares.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas