em va tot malament
Holaa,
Últimament estava en una etapa de la vida en què tot m’anava bé i estava molt positiva, però aquests últims dies he començat a estar baixa d’ànims (una amiga m’ha deixat de parlar (m’ha bloquejat i encara no se perquè), a l’insti cada cop em van pitjor les notes quan normalment era d’excel·lents i ara el que m’agrada (el qual m’estava fent ilusions i em donava a entendre que ell sentia el mateix per mi) te novia). No sé que he fet per merèixer-me tot això i tampoc sé com canviar-ho.
Gràcies per la feina que feu!!
Laura Centellas

Hola!
A vegades sembla que tot s'ajunta, oi?
Per resoldre aquesta situació, és important anar pam a pam:
- Amistat - intenta parlar amb ella per saber què ha passat. Explica-li que no ho entens i que t'agradaria rebre una explicació. Si creus que hi ha alguna cosa que li ha fet mal, disculpa't i dona-li temps per poder reflexionar si vol tenir aquesta conversa amb tu.
- Notes - Què ha canviat? La dificultat? o la teva concentració? Intenta esbrinar si has fet algun canvi en la teva rutina que et perjudiqui les hores d'estudi o si necessites augmentar les hores de dedicació. Si necessites ajuda, demana-la.
- Amor - Uff.... les desil·lusions amoroses son doloroses i hem d'acceptar que ens toca viure aquesta temporada complicada. Pren-te el temps que necessitis per plorar, enfadar-te i descarregar tot el malestar...
Mica en mica estaràs millor, de veritat.
Una abraçada!
La Laura Centellas